Buray / Sen Sevda Mısın ?

Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun.
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde,
Ben yarım aşkın sağolsun.

Sen kapımı çalan sızım gir içeri,
Her zaman başımın üstünde senin yerin.
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim, sen hep hoşgeldin.

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukde kalan..

Sen kapımı çalan sızım gir içeri,
Her zaman başımın üstünde senin yerin.
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim, sen hep hoşgeldin.

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukde kalan..

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukde kalan..


0 yorum var. İstediğin şarkı sözü için Yorum at.:

Yorum Gönder